Tapahtumat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
avatar
Aurora Penrose Korpinkyns
Vierailija

Kauhea melu Empty Kauhea melu

La Toukokuu 23, 2020 11:19 pm
Vaikka tämä olikin todella ratkaiseva huispausottelu, olihan Rohkelikko ja Luihuinen tasapelissä huispausmestaruuden listalla. Molemmat tietenkin tavoittelivat korkeammalle kuin toinen. Äänekkäät Luihuiset kannustivat joukkuettaan äännekkäästi, kun taas Rohkelikko, sekä Puuskupuh ja Korpinkynsi kannustivat Rohkelikon joukkuetta. Kuka nyt Luihuista kannustaisi, paitsi he itse? Tai noh, Aurora kannusti Luihuisia. Rohkelikossa oli yksi kiusaaja, jonka nimeä edes Aurora ei tiedä. Ja ennen ottelua hän oli myös tutustunut yllättävän mukavaan luihuistyttöön.
"Naah, miksi meidän tupa ei pelaa." Auroran vieressä oleva tyttö jupisi. Tällä oli kaavussaan korpinkynnen merkki.
"Hyvä Luihuinen!" Aurora piipitti hiljaa, jonka kuitenkin peitti muun yleisön melu.
"Miksi ihmeessä kannustat Luihuista?" tyttö kysyi ihmeissään. "Olen muuten... Eikun varmaan jo tiedätkin minut." tämä jatkoi, mutta surullisempaan suuntaan.
"En tiedä sinua. Ja olen Aurora Penrose. Ja Korpinkynsi. Ja kannustan sitä tupaa siksi koska haluan." Aurora vastasi.

//jatkan itse toisella hahmolla
Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa